tisdag 26 augusti 2008

Vad tror du på Siwert?

Siwert Öholm, Homosexuell, 69, Husby

Gud. Eller vad man nu ska säga. Det är ju ingen som har sett Gud som du kanske vet?! Men väldigt, väldigt mycket talar för att han finns. Eller hon. Det kan ju faktiskt vara en hon också. Eller va fan, kan det vara det? Jag har djävligt svårt för kärringar som ska bestämma egentligen, Gud borde ju vara snubbe. Skit-Eva som är chef på SVT verkar tro att hon är Gud ibland. Hon har t ex kortat ner Helgmålsbön från 60 min till 55, det aset.


Något annat som jag tror väldigt starkt på är den svenska psykvården. Det är dem som har gett mig alla de här färgglada tabletterna, titta! *visar 4 burkar* visst är dem fina?

Utan dem så skulle jag förmodliga kniva ner nån djävel. Den turkosa tar jag på morgon, rosa vid lunch och de två lila tar jag lite när jag vill. Eller hur fan var det nu igen? Det kanske var rosa på morgonen och lila vid lunch....HELVETE! I förrgår tog jag två lila på morgonen. 10 minuter senare så stod två schimpanser och spelade pingis i köket. Den trippen vill jag inte vara med om igen......

1 kommentar:

Anonym sa...

Detta skulle kunna vara det roligaste jag läst i år!!
/artursson