tisdag 19 augusti 2008

Andrej Silnov!!

Hur kommer det sig att just det där blev din OS-frilla, Andrej?

En ren tillfällighet faktiskt. Jag var, som många kanske vet, nära att inte komma med överhuvudtaget till OS. Medan jag gick i väntans tider så passade jag på att besöka en kompis i Stockholm. Jag kommer ihåg att vi vandrade i centrala Stockholm. När vi kom in på Kaptensgatan så såg jag en kille med en lite lattjo frilla sittandes på ett kontor. Om jag minns rätt så stod det "Steve Perryman Sporttravel" på fönstret. Iallafall så sa jag till min kompis:

- Fan Vladde, om jag kommer med till OS så lovar jag att klippa mig som den där kontorsråttan på Steve Perryman Sporttravel.

Sagt och gjort. Nu ser jag ut så här runt huvudet.


Andrej Silnov goes wild och en Okänd Steve Perryman kille käkar brunch









Inga kommentarer: