tisdag 19 augusti 2008

Lagom mjuka Sverige?

Det är ett djäkla snack om Kallur hit och Kallur dit. Dessutom så har det blivit en så kallad "tittar storm"* mot SVT´s Peter Jonsson eftersom han intervjuade Kallur efter loppet.

Hmm...vänta nu lite...är inte han i Peking just därför? För att han ska intervjua folk som är med och tävlar...eller?

Susanna Kallur är ett fullblodsproffs som SKA ha stora förväntningar på sig och dessutom SKA förväntas ge intervjuer.

Det Kallur gjorde igår på häckloppet är ju ett jättefiasko. Hon kom ju inte ens över första häcken. Då kan jag förstå att det är rätt så många svenskar som undrar varför det blev så, jag inräknad. Nu är det ju tyvärr så att jag inte har möjlighet att ställa den frågan till Kallur personligen. Och för att undvika att alla svenskar personligen ska fråga Kallur detta när de träffar henne (då blir det ju en "fråga Susanna Kallurstorm??") så tycker jag det är bättre att Peter Jonsson på SVT ställer frågorna.

Eller har jag fel??

* Tittarstorm = Kvällstidningarnas ord för tillfälligt engagemang

Inga kommentarer: