torsdag 14 augusti 2008

Är du fortfarande arg?

Ara Abrahamian, 33, Förlorare, Stockholm

Vad tror du? Jag är skitarg, djävligt arg till och med! Jag är inte så arg på den där förbaskade spaggen (Läs italienaren Andrea Minguzzi) som vann. Men jag är skitarg, djävligt arg till och med, på den där Käpp-Kinesen som dömde bort mig. Hur fan kan man ha en sån där Mao-kopia som domare? Va?!!
Nä, nu ska jag gå på Kinarestaurang och käka lite friterat med ananasringar och sötsur sås. På vägen hem kanske jag knackar ner nån djävel, vem vet!??











Här är ett skolfoto på Ara när han är 11 år och går i fjärde klass

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kan du inte göra ett inlägg om hur du fick brud-spö i gokart?

Falken sa...

Men det låter ju helt otroligt och har förmodligen aldrig hänt. Du vet vet väl att Maria fick lämna ifrån sig sin Bronsmedalj pga hon bröt mot hastighetsbestämmelserna?!!