fredag 11 juli 2008

Reklam


Fick det här hem i brevlådan idag:

För mig var det är inte speciellt intressant. Jag äger ingen katt. Dessutom så köper jag min musli och toalettpapper i en livsmedels butik och behöver ingen kunnig personal som berättar vad som är bra.

Jag tycker att katter är ganska äckliga om jag ska vara ärlig. Ibland blir vissa lite förnärmade när jag säger detta.

- Katter som är så renliga djur. Ser du inte hur den sitter och tvättar sig själv??

Hmm....den sitter och slickar sig själv i rumpan. Är man renlig då? Njaaeee...alla djur är väl egentligen lite äckliga tycker jag.

Äckligast är fågeln och minst äcklig är räkan, katten är i mitten någonstans.

Av oss människor så tycker jag Jonas Junland är äckligast och minst äcklig är hon i Gina Tricot reklamen....!

Sedan så har jag en jobbarkompis som brukar slicka andra i rumpan, så han hamnar väl precis som katten någonstans i mitten på den här listan. Men med respekt för hans anhöriga så utvecklar jag inte detta mera i det här bloggeriet.

Inga kommentarer: