lördag 19 juli 2008

Plastfolie

Jag har fått lite problem med mitt plastfolie här hemma.

Hur får man av en bit av det där helvetet på enklaste sätt? Det går ju inte!!!

Sliter man lite för slarvigt så säger det bara "froosch", och så sitter det plast runt hela handen istället.

Jag har sett att det finns lite papperstaggar j ena sidan av förpackningen men de funkar inte.

Och ingen bruksanvisning finns det...

Någon som vet hur???

Jag har provat att använda kniv, sax, Anna Skipper, glas, rakblad, taggar och bitar från Foppas gamla titan-klubba som han slog sönder efter sm-finalen mot malmö på 90-talet någon gång. Det säger "froosch" varje gång och sen så korvar det sig. Utom när jag använde Anna Skipper för då sa det "swiiiisch", men det blev samma resultat som "froosch".

Suck.....

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Daniel.
Jag kan tyvärr inte svaret på din fråga men jag kan meddela att ord som "swiiiisch" och "froosch" är onomatopoetiska. Det betyder att de är ljudhärmande. Det har Olle Ward lärt mig. Länge leve högstadiet.
Hoppas att du är nöjd med svaret
MVH
Magnus