tisdag 26 februari 2008

Se hit Scherman!!

Jag vet att TV 4´s chef Jan Scherman är en trogen läsare av den här bloggen. Så lyssna nu på mig Janne: LÄGG NER Let´s Dance! Vi behöver inte Let´s Dance längre. Det är ett helt onödigt TV-program som gör svenska folket knäppa.

Istället så har jag en idé på ett helt revolutionerande TV-program som aldrig tidigare har visats. Kom ihåg var ni läste detta först kära läsare.

Man börjar med att leta upp de 10 största idioterna i Sverige. Sedan så låser man in dem i ett hus på ca 200 kvadrat. Deltagarna får gärna ha något slags problem t ex anorexi, alkolism, sexmissbrukare etc. Fördelningen får gärna vara 5 killar och 5 tjejer och det är ett stort plus om de kommer ifrån en mer eller mindre trasig uppväxt. Det måste finnas möjlighet att se deltagarna 24 timmar om dygnet exakt överallt i huset så det måste med andra ord finnas kameror som täcker alla ytor. På dagarna ska de få möjlighet att tävla för att vinna mat och dryck och på kvällarna så skickar man in en massa sprit så att det finns möjlighet till ett riktigt sjöslag.

Det här är bara en kort beskrivning av hur det skulle kunna se ut. Jag har massor med fler idéer runt det här programmet!! Vad tror ni?

Jag har dock inget bra namn för programmet än......

1 kommentar:

Anonym sa...

vilket nytänkande du står för Danne... att ingen kommit på den programidén tidigare e ju en gåta som förmodligen Jola Sigmond inte ens kunnat lösa... =P !!