torsdag 21 februari 2008

"Chippen"?

Kommer ni ihåg den där killen som sprang runt och gjorde "sul-finten" i belgiska Anderlecht för en massa år sen? Varje gång han skuttade runt på planen såg han ut som en sprallig liten kille som precis tagit av sig gipset efter en 6 månader lång konvalescens. Jag kommer ihåg att jag tyckte att han var ganska skön när det begav sig.

Nu för tiden när jag ser honom så tänker jag på 3 saker:

Han påminner mig om en 1. tjurig, 2. bortskämd och 3. egotrippad innebandyspelare som har varit stjärna i någon liten håla där allt har kretsat runt honom.....

Är hans tid förbi mån tro? Det känns som om sanningen har hunnit ikapp den här sprallige lille killen nu.....
Så här skriver http://www.fotbollsprofiler.se/ om "Chippen":
"Han är förlovad med den svensk-ryska modellen Oksana Andersson. Vem vet? Kanske resulterar det i en ny liten Chip…"
Då kan jag inte låta bli att ställa frågan: Behöver vi verkligen en till Chip här på jorden?


Hunden "Chippen"--------->

(Golden retriver/schäfer/collie)

2 kommentarer:

Leslie sa...

Tror vi kan verleva en "chippen" till men dock inte en Oksana till......!!!!

Leslie sa...

överleva menar jag givetvis....