söndag 7 september 2008

Vad tror du om VM-kvalet?

Skurt, diabetiker, 30, Upplandsväsby

Jag tror det går åt helvete! Det är alldeles för många i dagens svenska landslag som luktar rutten fisk. Ta den där Mellberg som exempel, fan så dålig han är. Han är lika oskön som den där juggen som kniva den där ministern för några år sen. Vad hette hon nu igen? Ministern! Pia Sundhage?!

Jag tror du kanske tänker på Anna Lindh....
Ja, just det ja. Pia, det är ju den där bäverjagaren som drog till Staterna.

Men va fan, här sitter jag med en hand uppkörd i röven och du ställer massa frågor på fotboll. Kan jag bry mig mindre??? Jag har väl nog med problem, tycker du inte det? Nu ska jag stänga in mig i mig själv och lyssna på lite autentiska samlagsljud som jag lagt in på min MP3.


Hej påre!

Inga kommentarer: