måndag 16 februari 2009

Ylva Nowén















Hej Ylva! Gud vad fin du har blivit på senare år. Jättefin!

Jaha, oj, tack!

Vad gör du nuförtiden?

Gör jag så djävla mycket då? Nävars. Jag hänger väl mest, skaver lite och lapar bag-in-box. Lever livet kan man säga.

Jaha, du jobbar inget eller?

Njaee, jag brukar ställa upp som hårmodell då och då. Men jag får inte så mycket pröjs, jag gör det mest för att få en fräsig gratisfrilla.

Ok, smart. Helt ärligt Ylva. Om vi skulle leka kurragömma i snön nu så skulle det vara helt omöjligt att hitta dig. Du ser ju ut som en snögubbe i ansiktet. Jag menar du är väldigt blek, vit.

Vi har sol 4 minuter om dagen. Fattar du? Tror du helt allvarligt att det finns nån som har färg här uppe eller? Det ska va den där hobbyfotografen Hobring då men han sover ju för fan i en sån där cancergrill eller vad det nu heter.

Ok, då vet jag. Tack för pratstunden.

Chip Chip

Inga kommentarer: