fredag 13 februari 2009

En liten fråga bara...

slogs du igår?

Andreas Jämtin, 17, Hobbyboxare, Linköping

Ja, jag drog på han en djävel! Jag spelar ju hockey va. Mycket närkontakt, dirtytalks, ja du fattar att känslorna svallar över ibland va? Inte konstigt man blir förbannad. När jag blir arg så tycker jag det är skönt att dra på nån djävel.



Men han du slog spelar ju inte ens i laget.



Nä, dem säger det. Jag har för mig att jag sett den där dvärgen förut. Var inte han målis i Brynäs någongång på 70-talet? Skiter väl i det förresten.

Vad händer om du blir arg hemma egentligen?



Då brukar jag svära väldigt högt och många ord samtidigt. Det händer rätt ofta att tjejen får sig en lavett dessutom. Men det ska hon ha. Som ung kille måste man visa var skåpet ska stå! Precis som jag gör på isen.



Ok, tack Andreas!



Tack själv, nöjet var helt på min sida!

Inga kommentarer: