torsdag 6 november 2008

Vad gjorde du på Halloween?

Stig H Johansson, Hästmissbrukare, 63, Solvalla

Halloween tillbringade jag med nära och kära. Vi åt en god middag och hade jättetrev....ähhh va faan...nu ljuger jag...förlåt..FAAAN!

Hur var det egentligen då?

Vill du ha den långa eller korta historien?

Börja med den korta

Jag drack sprit blandat med läsk, 4 delar sprit och 1 del läsk, så kallade busgroggar. Sen så klädde jag ut mig till Robin i Läderlappen och sprang runt i stallet och levde rövare fram till småtimmarna.

Jag gillar att klä ut mig ibland. Det får mig att känna mig så levande. Särskilt när jag får vara en kille som Robin som verkar vara så fruktansvärt lill-gammal men samtidigt väldigt alert, pigg!

Andra personer eller väsen som jag brukar klä ut mig till är DrAlban, Lie-mannen, Järvsöfaks och en flickscout.

Hmm, den långa historien då?

Jag drack sprit blandat med läsk, 4 delar sprit och 1 del läsk, så kallade busgroggar. Sen så klädde jag ut mig till Robin i Läderlappen och sprang jag runt i stallet och levde rövare fram till småtimmarna.

Jag avslutade kvällen med att titta på gamla avsnitt av "Tutti Frutti" som min vän Christer Sjögren bandat åt mig.

Ok, låter ju riktigt kul det där...

Är du ironisk nu så slår jag ihjäl dig. Så här gör jag när jag vill festa till det lite passar det inte kan du dra.....

Med all respekt Stig men du verkar ju helt otroligt knäpp?!

Du ja. Du är knäpp.


Stig H Johansson goes wild

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hästmissbrukare är ett fantastiskt bra ord, men om man använder det som sökord på google får man följande förslag:
Menade du: haschmissbrukare
Bra ord alltså, men tydligen lite ovanligt.

Anonym sa...

Lika konstigt som när man söker efter ordet "Ordblind" i Svenska Akademins ordlista och får fram "Lesbisk".....