söndag 16 november 2008

2 frågor till Fadde

Hur ofta kissar du på ett dygn?

Ja, va fan är det för fråga? Hm...svårt asså. Men typ som en jycke kanske, 5 gånger. 6 om jag har bastat.

Har du svårt att hålla tätt?

Tätt och tätt. När kissmaskinen väl har startat så finns det ingen återvändo. Det är inte direkt så att jag kan dra tillbaka strålen in igen. In i maskinen igen om du förstår vad jag menar. Hajar du?

Jag tror det. Det jag menar är innan du börjar kissa. Är det ofrivilligt blött i kalsingarna ibland?

Jaha, du menar så. Njaa...ibland när jag hör något som droppar eller går förbi en porlande bäck då är det djävligt nära att maskinen tjuvstartar lite. Men bara nära, fattaru? Jag är ingen djävla inkontinent-kis om du tror det!? Nu vill jag inte svara på mer frågor om kiss.

Tack, det räcker så.

Inga kommentarer: