onsdag 12 november 2008

Halsen

Jag tror jag har fått något konstigt i halsen. Långt ner i halsen. 2. Jag har nämligen haft den här känslan förut.

Då hade jag nåt märkligt som kallades för halsböld. Då var det en dam i vit rock som fick skära upp tingesten. Hon var inte så psykologisk den här damen kommer jag ihåg. Eftersom jag tycker det är obehagligt när okända människor ska skära i mig med kniv så var jag tvungen att ställa några frågor först.

Läkaren = L

L: Vi måste skära upp den där hemska saken du har i halsen och suga ut det som finns i den.

Jag: Oj..*svettas 2 l*...hur gör du det?

L: Då använder jag den här. *tar upp och visar en avsågad innebandy klubba med kanyl på toppen typ*. Sen så stoppar jag in den i munnen och skär hål på bölden samtidigt som två håriga Albaner håller fast huvudet på dig....

Jag: Ok. Gör...gör det ont?

L: *tyst och ser på mig*

Jag: *tyst och ser någon annanstans*

L: Ja, det gör faktiskt ganska ont det här.

Jag: Oj..*kallsvettas*



Ett stycke hårig Alban


Inga kommentarer: