söndag 23 mars 2008

Vi söker en fuskare

Vem är denna djävulens man som har dragit min kära hemstad Östersund i smutsen genom att fuskrösta om solfilmen på svt´s hemsida???

Kan det vara en bitter Mathias Fredriksson som har suttit hemma bakom sin 486´a och slängt in röster? Eller kanske min gamla gympafröken SH som på sin tid gav "träningsoverallpassartillallatillfällen" ett ansikte?

Jag gillade aldrig min gympafröken riktigt. Hon luktade svett och var totalt talanglös på att sätta betyg. Dessutom så var hon en riktig orienterings-häxa. Det skulle orienteras till förbannelse. Orientering var aldrig riktigt min grej.

http://www.ltz.se/artikel_standard.php?id=491437&avdelning_1=101&avdelning_2=142


SH a.k.a Djävulen´s spelplan, Östberget------->

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ett ont ord till om Skn-Sonja the queen of athletics och jag ser till att Anita Dovner och Jan-Erik Wickenberg molestar dig medelst en kvast.....du e faan lika bitter som Tommy Jonasson efter han inte blev utsedd till Mr. Fritidsgården Östman -95.

Moh Qarin Källström

Anonym sa...

Ja, eller så var hon den bästa läraren, och du var helt talanglös på idrott.

Falken sa...

Ja så måste det ju vara eftersom jag är den enda av oss som har förmånen att få betalt för att idrotta.....

Anonym sa...

Ja men får du det, eller är det egentligen så att du får betalt för att arbeta och att idrott är en del av ditt arbete?
Det är lite som att säga att om jag hade barn nu skulle haft högre betyg än dig i barnkunskap i högstadiet eftersom jag är så bra på barn att jag till och med får betalt för det i form av barnbidrag.

Falken sa...

Haha...jämför gärna min fantastiska lön med ett litet bidrag!! Du är iofs den enda här som kan skryta över att kunna håva hem en femsiffrig bonus. Det gör inte ens en av världens bästa innebandy målisar vid ett eventuellt SM-Guld. Kan det stämma att Mattias Ahlberg är socialare än båda oss två eftersom han har socialbidrag?