torsdag 20 mars 2008

Trav 365

"Trav 365" är namnet på den del i Aftonbladet som handlar om travsport. På deras internet sida så kan man läsa det mesta om trav bl a vinnarhistorier, kuskintervjuer samt något som kallas för "Fråga Bob".

Han går under namnet "statistikoraklet" i travsvängar. En travsportens Björn Hellberg eller Göran Zachrisson alltså.

Jag tror dock inte att denna Bob kommer att göra samma karriär i tv-rutan som Björn och Göran. I mina ögon har Bob ett så kallat "radioansikte". Jag vet inte riktigt varför jag tycker detta egentligen. Är det frisyren? Hans ansträngda leende? Hans känsliga hy? Slår han barn? Skrämmer han pensionärer eller är han en sån som skjuter fyrverkerier på hundar?

Jag vet faktiskt inte men nåt konstigt är det med den här Bob. Jag tror det är säkrast att Bob fortsätter att finnas mellan tidningspappren istället.....

Bob´s frågelåda: http://www.aftonbladet.se/trav365/article2099072.ab

Inga kommentarer: