onsdag 29 oktober 2008

Träningsmode

Jag kanske är lite gammalmodig av mig och mycket talar för att jag kanske inte är så uppdaterad när det gäller träningsmode.

Men...när jag var och tränade tidigare ikväll så stod det en kille med tajt linne och en stickad mössa på huvudet och tränade sina armar.

Det tog mig ungefär 1/10 sekund att konstatera att han måste vara utvecklingsstörd. Han var faktiskt bedrövligt oskön.

Ungefär lika oskön som SVT´s texttv var nyss. Skulle kolla lite sportnotiser. Den sidan brukar bestå av olika delsidor typ sid 1/3 2/3 osv. Den här gången var inget undantag. När jag snabbt hade läst nyheterna på första sidan så väntade jag med spänning på nästa sida. Jag vet inte om det beror på att nån på SVT hatar mig för att jag inte betalt TV-licens eller om det bara är skit i bageriet men det tog FAN 22 minuter typ innan nästa sida kom fram.

Då blev jag djävulsk ilsk, jag bet ihop alla mina tänder samtidigt som jag knöt näven och väste "anfäkta anamma"

Inga kommentarer: