måndag 20 oktober 2008

Papa Dee

Hur går det tycker du?

Papa Dee, Schizofren, 42, Göteborg

Man kan väl säga att jag kämpar lite i uppförsbacke just nu. Det blev ett satans liv efter att bruden trillade utanför min lägenhet den där kvällen.

Vad har det med mig att göra egentligen?

Det är klart, det var min lägenhet och min brud, det erkänner jag. Men de som påstår att JAG har skadat henne, det är förtal!

Jag tänkte läxa upp henne lite. Det hade jag tänkt hela kvällen egentligen men det blev liksom aldrig av. Du vet, när jag är Papa Dee är jag väldigt snäll. Men ibland så blir jag väldigt kluven. Är jag Papa eller är jag Dee?

De gångerna jag är Papa är jag skitsnäll. Då brukar jag bjuda min brud på läsk, godis och sex i naturen. Men ibland så tar min hemska sida, Dee, över. Då brukar bruden få örfilar, tomteskägg och blåtira istället. Den där gränsen är djävligt hårfin ska du veta!

Men så länge jag tar mina färgglada tabletter i rätt ordning så är jag Papa Dee.

Vi hörs! Nu ska jag o bruden ut och köpa lite nya blockljus. Hej påre.

Inga kommentarer: