onsdag 3 december 2008

Påringning från Com Hem 14.22

- Ja, hallå!?

- Hej, det var Niklas från Com Hem det här. Är allt bra?

- Ja, för fan. Sitter här och dricker lådvin och knaprar lite tabletter.

- Jaha. Ok?!. Trevligt. Jag ser att du är kund hos oss. Är du nöjd med våra tjänster?

- Ja, jag kollar bara på fotbollskanalerna och de funkar ok.

- Jaha ok. Skitbra, det är alltid så kul att ha nöjda kunder. Kul. Vet du om att vi har en massa special erbjudanden nu till dig som är ny kund?

- Jag kan inte säga att jag är helt förvånad.

- Nähä ok nä men det är så att...ehh..vad har du för bredband och telefoni idag?

- Jag har Bredbandsbolaget på allt sånt och det är riktigt billigt och bra.

- Jasså...jag tror vi har nåt som kan passa dig riktigt bra isåfall. Vad betalar du för det idag?

- Sitter du ner?

- Ehh...ja..jomen det gör jag.

- 4 spänn. Fattar du? 4 spänn!!

- *tyst*

- 4 SPÄNN!! *tokskratt* Visst är det sjukt??

- Ehh...jaha?! Är det sant verkligen?

- Ja, de hade nåt sånt där "nykunderbjudande" och fixade detta för fyra spänn. Snacka om att jag slog till direkt.......

- Men...jaha....hur länge sen var det?

- Har du nåt som slår detta eller?

- Isåfall så har jag inte det, tyvärr. Det låter ju konstigt det här....

- Kom igen nu Niklas för fan, har du inga fria tyglar?

- Jag tänkte erbjuda dig att du får telefonin på köpet om du tecknar bredband hos oxå...men förstår om det inte är aktuellt.....

- Det var fan det sämsta jag hört någonsin. Försöker du råna mig?

- Ok. Men då får jag höra av mig längre fram istället om jag kan erbjuda nåt bättre...

- Gör det. Fyra spänn är taket. Hej Hej

- Ha en fortsatt trevlig dag! Hej.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hehe..helt rätt..
Fyra spänn är allt jag ger för många saker såsom räkmacka, fulöl och julklappar. Sex tar jag dock fyra kronor betalt för, detta för att har råd med allt annat.