tisdag 2 december 2008

Inför matchen

Försnack med Ulf Dahlén tränare i Frölunda

Då var det dags för match igen då Uffe...

Ja, fast jag vet inte om jag tycker det är så kul

Nähä, varför inte?
De körde ju på vår målvakt förra matchen. Djävligt dumt faktiskt.

Jaha, men det var väl ingen pååkning egentligen?

Jo...det såg du väl att det var. Han körde ju rakt på. Ingen var ens i närheten.

Jamen va fan, han blev ju intacklad i er målvakt. Det såg ju till och med Täppas Fogelberg.

Nää...det är fel. En riktigt ful pååkning var det. Rakt på, ingen i närheten.

Är du medveten om att matchen sändes på TV och att alla i hela Sverige har sett reprisbilderna på när killen i Linköping blir totalt överkörd av er finska back så att han flyger in i er målvakt??

Vad fan är det frågan om? Försöker du dra en vals för mig? Tror du inte att jag fattar vad som händer här va? Du försöker att övertala mig att det inte var nåt fuffens med den där smällen!!

Ja det kan man lugnt säga. Du är ju helt dum i huvudet om du fortfarande tror det.

Du ska passa dig din djävla frilansare! Har du träffat min kompis Arto eller?

Om du menar Arto Blomsten, så är svaret ja. Trevlig kille.

Jaee ellerjagmenar Nej, satanshelvetesdjävlaskit. *klick*

Inga kommentarer: