tisdag 9 december 2008

Göran Greider

Är du en skjortkille, Göran?

Ibland. Men jag är också en myskille, buskille, blomkille och ganska ofta en tjejtjusar-kille.

Ok, men varför just så mycket skjortor?

Snyggt, enkelt och lite strikt. Det känns lite vänster med en sliten arbetarskjorta. Vänster är ju litegrann jag om man säger.

Sen så väljer jag att bära mina skjortor lite "wild". Alltså lite löst och ledigt. Jag vill gärna visa tischan jag har under.

Det är viktigt.

Är det inte djävligt snyggt att ha skjortan öppen på det viset?

Nja, det vet jag inte riktigt. Känns lite 1985 kanske?

Ja, eller lite 2008 kanske, din djävla moderata stekar-brat. 1985? Vad fan menar du med det?

Att Dalarna ligger ungefär 20 år efter i tiden när vi pratar mode. Det är inte helt omöjligt.

Hörrö du....det där...det där var djävligt onödigt sagt.

Ja, kanske. Men visst var det väl lite kul också?

Nä, inte alls kul, inte det minsta kul. Inte, inte, INTE!

Knätofsar, känns det modernt tycker du?

Vad i Helv...Knätofsar? Nä, det har du faktiskt helt rätt i. Det känns dessutom rätt så homosexuellt nu när jag tänker efter lite.

Sen så brukar ni ju dansa runt ett manligt könsorgan en gång per år i Dalarna, varför gör ni det?

Du antyder väl inte att jag är nån sån där böckling va? För det är jag verkligen inte. Jag gillar tjejer. Gärna långhåriga, korta och med stora fötter. Tjejer är det bästa jag vet näst efter den ryska nationalsången. Så försök inte.....

Ok, tack för pratstunden Göran.

Inga kommentarer: