onsdag 9 januari 2008

Två skepnader...

Läste Linköpingsposten idag och upptäckte att det var en stor bild på mig fast med namnet Karl-Axel Andersson. Reportaget handlar nämligen om min kollega Karl-Axel Andersson. Problemet var att Linköpingsposten slarvade bort alla bilder på "Kalle" och frågade om de kunde fota mig istället. Vi har dock kommit överens på jobbet att om Kalle frågar varför han inte är på bild så ska alla svara att det har med hans osymetriska yttre att göra.....

Vilken djävla linslus tänker ni....

....ja, helt sjukt svarar jag!

Obs. Om du nu skulle läsa detta Kalle så ska du veta att jag inte alls har något emot ditt utseende. Tvärtom så ser du oförskämt bra ut för att vara så gammal....

http://www.linkopingsposten.se/website1/sd_page/50/1/index.php?item=art_art-s1/44&group=art_art_grp-s1/2

Inga kommentarer: