onsdag 4 juni 2008

Jobb på annan ort

Imorgon så kommer jag att lämna denna stad för jobb på annan ort. Det vankas Europeiskt mästerskap i fotboll och där ska jag tydligen fylla en viss funktion.

Jag kommer att försöka uppdatera så mycket som möjligt på den här sidan, men jag vet ej hur ofta det blir.

Jag kommer att börja jobba i Salzburg för att sedan förflytta mig till Innsbruck. Kontraktet sträcker sig över 14 dagar. Min uppgift är att vara någon sorts glädjepojke åt ett företag med engelskt namn. Kan bli spännande!!

Om ni undrar över något, vad som helst, så kan ni maila: magnus.tinnsten@steveperryman.se.

Han är ansvarig för Steve´s glädjepojkar i Österrike

2 kommentarer:

Anonym sa...

tycker denna blogg börjar förfalla... ingen struktur o upplägg för fem öre !!
vad har hänt med uppdateringen dessutom !! det e ju för fasen intressantare o läsa bromsspåren på muggen !

Anonym sa...

Bra sagt av dig!! Har varit bortrest en månad så nu blir det till att ta nya tag!!